Marketerzy biorą udział 
w wyścigu, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami

W ramach tego obszaru przeszkoliliśmy ponad 350 osób z 317 firm. Poziom satysfakcji z uczestnictwa w szkoleniu wynosi 99,9%.

Digital  Marketing

Szkolenia w tym obszarze dotyczą wzmacniania integracji pracowników oraz zaopatrzenia dział HR w niezbędne narzędzia do codziennej pracy. Na wymagającym rynku pracodawcy stawiają przede wszystkim na zespoły, które wiedzą co mają robić i mają pomysł jak to robić aby przyczynić się do wzrostu konkurencyjności firmy. HR aby działać skutecznie musi planować, korygować i stale doskonalić swoje działania. Poniżej prezentujemy najczęściej realizowane szkolenia z tego obszaru.

Wolimy dowiedzieć się z artykułu niż z reklamy.

70% konsumentów woli dowiedzieć się czegoś o firmie z artykułu niż za pośrednictwem reklamy.

Według McMurry aż 78% klientów wierzy, że firmy dostarczające odpowiedni content są zainteresowane budowaniem dobrych relacji z klientem, dlatego właśnie z nimi wolą podjąc współpracę.

Prowadzenie bloga zwiększa zwieksza liczbę pozyskiwanych leadów o 67% miesięcznie, według SocialMediaB2B.

42% klientów zanim czyta blog zanim kupi dany produkt.

Te dane potwierdzają, jak ważna jest strategia marketingowa i działania wdrożeniowe.

Top szkolenie z tego obszaru:

Najczęściej wybierane szkolenia tego obszaru:

  • TAKA OTO DOSKAM Szkoła Marketingu™
  • Copywriting, webwriting
  • Pozycjonowanie SEO
  • Reklama na Facebooku
  • Planowanie kampanii on-line
  • Social Media
  • Budowanie sieci kontaktów na LinkedIn
  • Facebook w biznesie
  • Google Ads – reklama w Google
  • Content marketing w strategii digital
  • Serwisy społecznościowe
  • Marketing automation – jak wykorzystać w mojej branży?
  • Strategia działań na linkedIn

Jeśli są Państwo zainteresowani jednym z powyższych szkoleń, prosimy o kontakt.