Marketerzy biorą udział w wyścigu, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami

W ramach tego obszaru przeszkoliliśmy ponad 350 osób z 317 firm. Poziom satysfakcji z uczestnictwa w szkoleniach wynosi 99,9%.

Digital marketing

Top szkolenie z tego obszaru

Wolimy dowiedzieć się z artykułu niż z reklamy.

70% konsumentów woli dowiedzieć się czegoś o firmie z artykułu niż za pośrednictwem reklamy.

Według McMurry aż 78% klientów wierzy, że firmy dostarczające odpowiedni content są zainteresowane budowaniem dobrych relacji z klientem, dlatego właśnie z nimi wolą podjąc współpracę.

Prowadzenie bloga zwiększa zwiększa liczbę pozyskiwanych leadów o 67% miesięcznie, według SocialMediaB2B.

42% klientów zanim czyta blog zanim kupi dany produkt.

Te dane potwierdzają, jak ważna jest strategia marketingowa i działania wdrożeniowe.

Marketing 1

Najczęściej wybierane szkolenia tego obszaru:

  • Copywriting, webwriting
  • Pozycjonowanie SEO
  • Reklama na Facebooku
  • Google Ads – reklama w Google
  • Strategia działań na LinkedIn
  • Planowanie kampanii on-line
  • Social Media
  • Budowanie sieci kontaktów na LinkedIn
  • Facebook w biznesi

 

  • Content marketing w strategii digital
  • Serwisy społecznościowe
  • Marketing automation – jak wykorzystać w mojej branży?

Jeśli są Państwo zainteresowani jednym z powyższych szkoleń, prosimy o kontakt.