• „Grupa aktywnie uczestniczyła w zajęciach, co pozwala ocenić, że były prowadzone w interesujący sposób. Szkolenie zostało bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Uwzględniając...

    WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU

  • „Szkolenie bardzo profesjonalne, na wysokim poziomie, dostosowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Praktyczny charakter szkolenia spowodował, że zdobyte umiejętności będą w...

    BUMAR ŁABĘDY S.A.

  • „Wysokie umiejętności dydaktyczne oraz merytoryczne przygotowanie trenera, sprawiły, że szkolenie zostało przeprowadzone w sposób ciekawy, rzetelny i zgodny z oczekiwaniami...

    HL DISPLAY GLIWICE

  • „Poziom merytoryczny i sposób realizacji oceniamy bardzo wysoko. Doskonały warsztat trenerski i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne trenera budują wyjątkowa jakość...

    BOMBARDIER

  • „Szkolenie przeprowadzone zostało w sposób profesjonalny, a zagadnienia poruszane podczas szkolenia wpisały się w oczekiwania uczestników. Trener prowadzący szkolenie wykazała...

    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO

  • „Szkoleniami zostało objętych ok. 1000 pracowników. Dwudniowe szkolenia podsumowane były sesjami egzaminacyjnymi. Szkolenia zostały przeprowadzone z zachowaniem najwyższej...

    PZU S.A.

  • „Usługa szkoleniowa została wykonana w sposób rzetelny i profesjonalny, zapewniający pełną realizację programu, zgodnie ze złożonym zamówieniem.”

    GRUPA AZOTY S.A.

Profesjonalna obsługa klienta

Kategoria
Sprzedaż i obsługa klienta
Termin
26-11-2018 - 27-11-2018
Miejsce
Katowice, ul. Jordana 18, Centrum Konferencyjne

O sukcesie przedsiębiorstwa decyduje nie tylko sama usługa czy produkt. Równie istotni są umiejętnie przygotowani pracownicy, którzy będą potrafili rozmawiać z Klientem, tak aby obsłużyć go na możliwie najwyższym poziomie.

 

       szkolenie dofinansowane z BURzgłaszam udział

 
 

Terminy

  • Od 26-11-2018 do 27-11-2018

Wspierane przez iCagenda

Login Form