• „Usługa szkoleniowa została wykonana w sposób rzetelny i profesjonalny, zapewniający pełną realizację programu, zgodnie ze złożonym zamówieniem.”

    GRUPA AZOTY S.A.

  • „Szkolenie bardzo profesjonalne, na wysokim poziomie, dostosowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Praktyczny charakter szkolenia spowodował, że zdobyte umiejętności będą w...

    BUMAR ŁABĘDY S.A.

  • „Wysokie umiejętności dydaktyczne oraz merytoryczne przygotowanie trenera, sprawiły, że szkolenie zostało przeprowadzone w sposób ciekawy, rzetelny i zgodny z oczekiwaniami...

    HL DISPLAY GLIWICE

  • „Grupa aktywnie uczestniczyła w zajęciach, co pozwala ocenić, że były prowadzone w interesujący sposób. Szkolenie zostało bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Uwzględniając...

    WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU

  • „Poziom merytoryczny i sposób realizacji oceniamy bardzo wysoko. Doskonały warsztat trenerski i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne trenera budują wyjątkowa jakość...

    BOMBARDIER

  • „Szkoleniami zostało objętych ok. 1000 pracowników. Dwudniowe szkolenia podsumowane były sesjami egzaminacyjnymi. Szkolenia zostały przeprowadzone z zachowaniem najwyższej...

    PZU S.A.

  • „Szkolenie przeprowadzone zostało w sposób profesjonalny, a zagadnienia poruszane podczas szkolenia wpisały się w oczekiwania uczestników. Trener prowadzący szkolenie wykazała...

    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO

 

DOSKAM tworzą ludzie, którzy swoje pasje przekształcili w aktywność zawodową. Jako trenerzy, konsultanci i doradcy w obszarze rozwoju ludzi i biznesu realizujemy swoje osobiste plany uczynienia siebie, i świata wokół nas, lepszymi. Posiadamy wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie zawodowe – jesteśmy praktykami w swoich dziedzinach. Dostarczamy Klientom rozwiązania najwyższej jakości, ponieważ sami stale podnosimy swoje kwalifikacje uczestnicząc w specjalistycznych szkoleniach, kursach w kraju i zagranicą. Pozyskujemy do współpracy ekspertów i partnerów biznesowych, którzy swoją unikalną wiedzą i narzędziami wzbogacają nasze programy doradcze i rozwojowe. Wspólnie tworzymy know how DOSKAM.

 

 Eksperci i konsultanci:

Katarzyna Wolna-BelskaKatarzyna Wolna-Belska - certyfikowany Trener Biznesu, Trener Standardu HRD BP, praktykujący Menedżer, Coach i Facylitator. Specjalizuje się we wprowadzaniu zmian w firmach przez rozwijanie kompetencji liderów, sprzedawców i modelowanie procesów w organizacji w oparciu o wartości. Posiada certyfikaty Master Business Trainer Level Expert, Master in the Art of NLP oraz Master of Management and Marketing International Education Society. Ma na koncie ponad 5000 godzin zrealizowanych szkoleń, blisko 500 godzin w kilkunastu projektach doradczych. Od dwudziestu lat związana z sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem – od Account Managera, przez Dyrektora Marketingu następnie Dyrektora Handlowego w śląskich stacjach radiowych Flash, Antyradio i Planeta. Jest wspólnikiem, Prezesem i Dyrektorem Zarządzającym w spółce doradczo-szkoleniowej DOSKAM – Niepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego. Uzyskała dyplom na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, jest absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie Projektem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz ukończyła Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej. Realizowała zaawansowane projekty rozwojowe dla organizacji z branż m.in.: ubezpieczenia, administracja publiczna, telekomunikacja, energetyka, przemysł i handel. Za swoje osiągnięcie uważa rzesze zainspirowanych, zmieniających się ludzi i organizacji, stałych Klientów DOSKAM. Gdy ma czas tylko dla siebie, to uwielbia … się czegoś nauczyć. Ćwiczy się w Uważności.

  

Kamila KoziołKamila Kozioł - Psycholog, Akredytowany Coach i dyplomowany Trener. Ceniona za bezpośredniość, otwartość i spójność. Swoimi pytaniami coachingowymi trafia w sedno, co sprawia, że Klienci „ruszają z miejsca” już na pierwszej sesji. Specjalizuje się w obszarze coachingu skierowanego głównie do kobiet, chcących zbudować swoje poczucie wartości oraz w celu wzrostu skuteczności w osiąganiu celów zawodowych i zwiększania efektywności w działaniu. Posiada certyfikat Coacha ACC ICF oraz certyfikat Extendend Disc z zakresu konsultowania potencjału pracowników oraz liczne certyfikaty ze szkoleń dotyczących pogłębiania umiejętności z zakresu coachingu. Przeprowadziła ponad 700 godzinnych sesji coachingowych oraz 250 godzin sesji doradczych. Pracując w firmie szkoleniowej jako kierownik projektów kierowała 25 osobowym zespołem rozproszonym. Posiada 6-letnie doświadczenie w roli Coacha. Absolwentka Uniwersytetu SWPS na Wydziale Psychologii o specjalizacji ,,Psychologia zarządzania”. Absolwentka studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Psychologii na kierunku “Trener umiejętności poznawczych”. Absolwentka międzynarodowych kursów coachingowych. Autorka książek o tematyce rozwojowej. W 2014 roku wydała przy współpracy z Kamilą Rowińską “Dziennik coachingowy. 365 pytań od Twojego coacha”, a w 2015 roku książkę “W poczuciu własnej wartości. Zbuduj swoją wewnętrzną siłę” przy współpracy z Anną Kosińską. Prywatnie spełnia się jako mama Aleksandry i Jakuba i jako żona Łukasza. W wolnych chwilach aktywnie spędza czas i na nowo odkrywa polskie góry.

 

Paweł KopijerPaweł Kopijer - Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London). Posiada amerykańskie certyfikaty Modelu ROI™, J.J.Phillips, ROI Institute oraz metodologii Human Performance Improvement, ASTD. Coach certyfikowany w programach coaching’u menedżerskiego LMI™ Paula J. Meyera. Dwudziestoletnie doświadczenia menedżerskie i biznesowe zdobywał, jako Prezes 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń, Prezes polskiego oddziału międzynarodowego stowarzyszenia szkoleniowców American Society for Training and Development, Wiceprezes polskiego oddziału International Institute of Coaching, Dyrektor Zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Project Manager Misji Studyjnych w renomowanych przedsiębiorstwach w Anglii, Francji Niemczech, Holandii i Belgii, organizowanych przez Polskie Centrum Produktywności/Ministerstwo Przemysłu, Handlu i Finansów oraz udziałowiec i menedżer różnych firm szkoleniowych i doradczych. Doświadczenie w HR i HRD zdobywał, jako specjalista ds. szkoleń w centralnym zarządzie Poczty Polskiej oraz HR Manager w KOMA S.A., spółce z branży IT. Wykładowca na takich uczelniach jak SWPS w W-wie, WSPiZ im. Koźmińskiego w W-wie, Politechnika Gdańska, WSE im. Tischnera w Krakowie, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Autor Modelu SEB/SEA© (narzędzie usprawniania procesów szkoleniowych i oceny efektywności). Autor książki wydanej przez SWPS Academica pt. „Kompendium Zarządzania Szkoleniami”. Autor książki wydanej przez Wolters Kluwer pt. „Zarządzanie szkoleniami. Jak skutecznie realizować politykę szkoleniową w firmie?”. Autor Modelu TDI© (Training and Development Integrity). Autor Standardu HRD BP© (Partnerstwa Biznesowe w Projektach Rozwojowych).

 

Monika ZiajaMonika Ziaja - Licencjonowany konsultant SEB/SEA projektuje narzędzia i systemy do polityki szkoleniowej. Posiada doświadczenie zawodowe związane z branżą farmaceutyczną, ubezpieczeniową, obrotem nieruchomościami. Realizowała projekty kompleksowego wdrażania systemów szkoleniowych, a także przeprowadziła badanie rentowności szkoleń (między innymi w Bank Śląski, Kruk S.A., Bims Plus, Skraw-Mech) Odpowiadała za usprawniania procesów sprzedażowych oraz była odpowiedzialna za projektowanie systemu ocen, motywacyjnego oraz systemu szkoleń Kierowników Regionalnych i Przedstawicieli Farmaceutyczno – Medycznych. Prowadzi szkolenia z tematyki towarzyszącej zakresowi oferowanych usług konsultingowych np: Diagnoza Potrzeb Szkoleniowych w programie Profesjonalny Menedżer Szkoleń przy Fundacji Obserwatorium Zarządzania, oraz inne moduły, które są wynikiem doświadczeń w strukturach sprzedażowych tj. techniki sprzedaży, budowanie zespołu, autoprezentacja czy efektywna komunikacja. Jest kierownikiem projektów w Polish Society for Training and Development – aktualnie w pierwszym Badaniu benchmarkingowym polityki szkoleniowej w polskich przedsiębiorstwach, którego jest współtwórcą. Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na wydziale przyrodniczo-technicznym. Ukończyła Akademię Mistrzów Treningu na poziomie profesjonalista. Posiada doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego i w tym zakresie również prowadzi szkolenia (przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej, planowanie kariery). Jest coachem w trakcie akredytacji ICF. Wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

 

Duda RRobert Duda - Specjalista AdWords, SEO, Analytics, E-marketing, Social Media. Od 2003 roku z wieloma sukcesami doradza jak skutecznie wykorzystać reklamę internetową do rozwoju sprzedaży. Analizuje, planuje i wdraża rozwiązania oparte na optymalizacji, pozycjonowaniu oraz kampaniach Google AdWords i Social Media. Jestcertyfikowanym specjalistą Google w zakresie AdWords oraz Analytics, a także w dziedzinie optymalizacji oraz pozycjonowania stron i sklepów internetowych.Od 14 lat z wieloma sukcesami realizuje kampanie dla takich instytucji i marek jak m.in Bundesliga, Porsche, Gaspol, Ustronianka, Thermodom, Najwyższa Izba Kontroli, GreenVelo, IMI czy Martex Truck. Miał przyjemność jako prelegent brać udział w wielu konferencjach w całej Polsce. Kilkanaście lat doświadczenia w pracy certyfikowanego specjalisty, doradcy, managera i trenera dla organizacji, samorządów, a przede wszystkim dla Firm z Polski, Czech i Niemiec oraz międzynarodowych marek i korporacji. Od 2003 roku właściciel Agencji Interaktywnej Spozycjonowani.pl realizującej kompleksową obsługę z zakresu reklamy nternetowej w oparciu o e-Marketing 360 w tym: SEO/pozycjonowanie naturalne, strategie i kampanie Google Adwords, analitykę Google Analytisc, Marketing Automation, E-mail marketing, Content Marketing, Social Media Marketing, pozostałe skuteczne kanały i formy reklamowe. Prelegent wielu konferencji w całej Polsce, Wykładowca akademicki, Pomysłodawca i organizator autorskiej konferencji "Sukces w Internecie" z udziałem wybitnych ekspertów branżowych, we współpracy ze szkołami wyższymi oraz organizacjami biznesowymi z całej Polski. Współtwórca oraz koordynator ogólnopolskiego projektu edukacyjnego dla biznesu i samorządów regionalnych (w tym e-strategie) Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa #PRGC realizowanego przez Izbę Gospodarki Cyfrowej. Wykształcenie ekonomiczne. Akademia Ekonomiczna w Katowicach im. Karola Adamieckiego.

 

Misa AAdam Misa - doradca marketingowy i PR, właściciel agencji public relations INTRO PR.Od ponad 20 lat zajmuje się kreowaniem wizerunku firm i instytucji. Specjalizuje się w nowoczesnych mediach i ich wykorzystaniu w skutecznej promocji firm. Doskonale zna eko-system Facebooka, wie jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w największym i najbardziej popularnym na świecie serwisie społecznościowym Facebook! Prowadził i prowadzi wiele projektów na Facebooku, m.in. dla klinik medycznych, salonów beauty&SPA, salonów samochodowych, sieci telefonii komórkowej i innych. Z wykształcenia politolog, od 6 lat prowadzi własną agencję INTRO PR. Finalista konkursu „PRotony 2014" w kategorii innowacyjnych projektów komunikacyjnych.

 

Renata TomaszczykRenata Tomaszczyk –Trener i Konsultant Zarządzania od 2000r. Posiada certyfkat Coaching Clinic i Community IC. Z wykształcenia filolog, ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach w 1992r. i studia podyplomowe z zakresu Organizacji i zarządzania w Centrum Rozwoju Kadry kierowniczej przy Uniwersytecie Śląskim w Katowicach w 1999r. Przez ponad 10 lat pracowała jako trener i coach wewnętrzny w ING Bank w Warszawie i Katowicach. Posiada bardzo duże doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, szkoleniach i treningach z zakresu: rekrutacja agentów, realizacja szkoleń produktowych, wprowadzenie nowych agentów do pracy, rozwój kompetencji menedżerskich i kierowniczych, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, kierowanie i motywowanie, prowadzenie narad i zebrań, funkcja komunikacji wewnętrznej, telemarketing. Przeprowadziła ponad 4 000 godzin szkoleniowych oraz ponad 500 godzin Coachingu.

 

Mariusz BilskiMariusz Bilski - Trener, Coach, Konsultant biznesowy, Facylitator,Doradca Biznesowy, Trener biznesu, Międzynarodowy Coach ICC, Doradca Biznesowy Menager Zarządzania Zespołami Sprzedażowymi, Certyfikowany Trener Metody Fish. Pracuje w oparciu o kodeks etyczny i standardy Internatinal Coaching Community na terenie Polski i UE. Coach Kompetencyjny i Superwizor Facylitator ICA/UK/ Polska. Specjalizuje się w doradztwie z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi projekty takie jak: rekrutacja i selekcja pracowników, motywacja zespołów i pracowników, opracowywanie i wdrażanie systemów ocen pracowniczych, zarządzanie kompetencjami oraz zarządzanie celami, budowanie zespołów, wzmacnianie i rozwijanie kultury firm, komunikacja wewnątrz i na zewnątrz organizacji, negocjacje, rozwiązywanie trudnych sytuacji, kreatywność i inne. Doświadczony manager z praktyką w zarządzaniu - jako Manager Regionalny tworzył i prowadził duże struktury sprzedażowe, jako Starszy Specjalista HR tworzył programy szkoleniowe i szkolił pracowników i wyższą kadrę managerską w dużej korporacji finansowej, jako przedsiębiorca prowadzi swoją firmę od 1995 roku. Jako facylitator prowadził procesy dla wielu firm. Posiada ponad dziewiętnastoletnią praktykę trenerską i około 10000 zrealizowanych godzin seminariów i warsztatów oraz ponad 1000 godzin konsultacji biznesowych dla różnych firm i organizacji. Posiada 15 letnie doświadczenie jako menedżer w administracji publicznej Od 2012. Angażuje się w różne projekty współfinansowane przez Unię Europejską realizując projekty dla firm z branż m.in.: media, ubezpieczenia, telekomunikacja, energetyka, przemysł oraz administracja publiczna. Pracuje z grupami zawodowymi skupiając się m.in. na problemach wynikających z wypalenia zawodowego, wpływu emocji na życie zawodowe i pozazawodowe, działania stresu w życiu, rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych. Współpracuje aktywnie z Organizacjami NGO. Absolwent Zarządzania w SGH Absolwent PAT w Krakowie – kierunek Filozofia. Obecnie w trakcie studiów doktoranckich w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie z zakresu zarządzania.

      

Grażyna NowickaGrażyna Nowicka - Trener biznesu, Coach ICF ACC, Doradca Zawodowy, Menager Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Certyfikowany Trener Metody Points of You. Pracuje w oparciu o kodeks etyczny i standardy International Coach Federation (ICF) na terenie Polski i UE. Specjalizuje się w doradztwie z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi projekty takie jak: wartościowanie stanowisk pracy, budowanie systemów wynagradzania i motywowania pracowników, wdrażanie systemów ocen pracowniczych, zarządzanie kompetencjami oraz zarządzanie celami. Jako Coach specjalizuje się we wspieraniu w osiąganiu celów osobistych i zawodowych wzmacniając klarowność wizji, poczucie własnej wartości i pewności siebie osoby coachowanej. Pracowała 16 lat jako Główna Księgowa, Dyrektor Operacyjny i Menager HR. Zrealizowała ponad 12 000 godzin na sali szkoleniowej oraz ponad 500 godzin doradztwa. Od 2009 r. angażuje się w różne projekty współfinansowane przez Unię Europejską realizując projekty dla firm z branż m.in.: media, ubezpieczenia, telekomunikacja, energetyka, przemysł oraz administracja publiczna. Pracuje z grupami zawodowymi skupiając się m.in. na problemach wynikających z wypalenia zawodowego, wpływu kryzysów rodzinnych na życie zawodowe i zawodowych na życie rodzinne. Posiada szczególny talent do rozpoznawania potencjału i talentów u ludzi, dzięki czemu wspiera ich w budowaniu satysfakcjonującej kariery zawodowej. Absolwentka Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie – kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, tytuł zawodowy: Human Resources Manager. Jest zwolenniczką podejścia holistycznego i systemowego spojrzenia na otaczający świat. Jej pasją jest znajdowanie rozwiązań tam, gdzie inni dostrzegają jedynie problemy. Uwielbia literaturę rosyjską oraz muzykę ortodoksyjną. Interesuje się inteligencją emocjonalną, która pomaga jej lepiej rozumieć zawiłości ludzkich emocji. 

  

Rafał AdamowskiRafał Adamowski - Psycholog, Trener biznesu, Coach, Mediator organizacyjny, Doradca zawodowy. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego oraz szeroko rozumianych kompetencjach interpersonalnych, zwłaszcza tam, gdzie występują sytuacje trudne, konfliktowe. Od 14 lat prowadzi warsztaty grupowe oraz sesje indywidualne. Przeprowadził ponad 6 tys. godzin szkoleniowych w obszarach obsługi klienta, kreatywnego rozwiązywania problemów, rozwiązywania konfliktów, budowania zespołów, profilaktyki wypalenia zawodowego oraz metod radzenia sobie ze stresem. W tym samym okresie przeprowadził ponad 5 tys. indywidualnych sesji pomocy psychologicznej z zakresu poprawy relacji z otoczeniem, jak i z samym sobą. Szkoląc zawsze stara się wpłynąć na postawy uczestników opierając się na ich doświadczeniu, aby nauczyli się niezbędnych dla nich umiejętności. Wszystko w atmosferze wzajemnego zaufania z dawką humoru. Ukończył studia psychologiczne na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, podyplomowe na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Katowicach, jak również specjalistyczne kursy w Moderator S. C. we Wrocławiu, Grupie TROP w Warszawie, Ośrodku „Mediatorzy.pl” w Warszawie, Polskim Towarzystwie Psychologii Behawioralnej w Krakowie, Instytucie Psychoprofilaktyki i Psychoterapii w Lublinie. Aktualnie realizuje proces certyfikacyjny jako specjalista terapii uzależnień przy Krajowym Biurze Do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii.

 

Anna ZarembaAnna Zaremba - Trener biznesu, Facylitator, Mentor Przedsiębiorczości i Coach. Specjalizuje się w pomaganiu grupom w dojściu do wspólnych rozwiązań, a menadżerom w rozwoju ich kompetencji miękkich. Szkoli z szeroko rozumianej komunikacji interpersonalnej w szczególności w zarządzaniu ludźmi i w obsłudze klienta. Posiada dyplom Coacha ICC, Trenera EQF5 Wszechnicy Uniwersytetu Jagielońskiego, Facylitatora GFM i Action Planning ICA UK. Jest akredytowana z narzędzi psychometrycznych przez Consulting Tools z Facet 5 i Benefaktor z Belbin Interplace. Przeprowadziła ponad 5000 dni szkoleniowych, kilkaset godzin coachingu i mentoringu oraz kilkadziesiąt godzin facylitacji. Swoją działalność szkoleniową podparła zarządzaniem grupami od kilku do ponad stu osób. Skończyła Studia Podyplomowe w WSPiZ Koźmińskiego Szkolenie i Rozwój oraz kierunki psychologiczne na studiach Uniwersyteckich w Toronto, Pensylvani i Wesleyan. Prowadziła bloga „Oczami trenera” na portalu HR Standard. Napisała też kilka publikacji nt. „Budowanie zespołu sprzedażowego – jak stworzyć spójny i efektywny zespół sprzedażowy” – Business Coaching 2010, „Role zespołowe wg. M. Belbina” – Magazyn Rozwój 2010, „Mija czas tradycyjnych szkoleń” – HR Standard 2009. Samotnia leśna pozwala jej zrównoważyć intensywność kontaktów z ludźmi, zarówno zawodowych jak i prywatnych. Różnorodność przyrody i ludzi wciąż napędza jej ciekawość kolejnych odkryć.

  

Żaneta MańkaŻaneta Mańka - Coach, Trener Sprzedaży, Menager, Handlowiec. Jest certyfikowanym trenerem narzędzia Thomas PPA. Jej doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje pozwoliły wyspecjalizować się w wybranych tematach szkoleń i spotkań: coaching handlowców, profesjonalna obsługa klienta, kierowanie zespołem, trening sprzedażowy, budowanie zespołu, trening menadżerski, doradztwo dla małych i średnich przedsiębiorstw, rekrutacja w działach handlowych. Swój rozwój zawodowy powiązała głównie z branżą FMCG pracując kilka lat w ramach struktur sprzedaży, zajmując w tym okresie funkcje handlowe i kierownicze. Zarządzała rozproszonym zespołem sprzedaży pełniąc funkcję krajowego kierownika sprzedaży. Następnie w branży wykończenia wnętrz była odpowiedzialna za rozwój sił sprzedaży w kanale sprzedaży bezpośredniej oraz pracowała jako trener wewnętrzny wspierając metodami szkoleniowymi i coachingowymi handlowców i zarządzających Firmy. W chwili obecnej pełni funkcję trenera sprzedaży w jednej z polskich firm branży FMCG wspierając rozwój handlowców i menadżerów w dwóch kanałach dytsrybucji: tradycyjnym i nowoczesnym. Przeprowadziła ponad 2000 godzin szkoleniowych oraz ponad 500 godzin coachingu. W swojej pracy kieruje się przyjętą zasadą: „Znajomość Twoich mocnych i słabych stron pozwala swobodnie poruszać się na każdym gruncie. Czasem potrzebujesz na chwilę się wycofać, by za określony czas... wkroczyć pewnie.” Kierunki studiów Zarządzanie oraz Coaching i Mentoring w organizacji oraz ukończenie Akademii Trenera pozwoliły jej w profesjonalny sposób podchodzić do wyzwań stawianych na sali szkoleniowej oraz w indywidualnych spotkaniach z Klientami. Prowadzone przez nią szkolenia wyróżniają się wysokim poziomem energii, swobodą wypowiedzi uczestników oraz kreatywnym podejściem do analizowanych sytuacji. Akademia Skutecznego Mentoringu którą ukończyła ma wpływ na fakt, iż dobrze i pewnie pracuje zarówno z młodymi, pełnymi entuzjazmu sprzedawcami, jak i doświadczonymi menadżerami, wykorzystując zalety obu grup w realizacji wspólnego celu. Interesuje się pozaszkolnymi formami kształcenia, psychologią społeczną i ba chatą.

 

Jacek GruchelskiJacek Gruchelski - Trener Sprzedaży i Zarządzania – praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem handlowym i trenerskim. Specjalizuje się w szkoleniach handlowych z zakresu techniki sprzedaży bezpośredniej, sprzedaży aktywnej i B2B, obsługi klienta/pacjenta, współpracy z klientami VIP. Prowadzi szkolenia produktowe, negocjacje handlowe, szkoli z zakresu planowania pracy handlowca, zarządzania zespołem, komunikacji interpersonalnej oraz prowadzi szkolenia IT. Ukończył różnorodne kursy i szkolenia, w tym trenerskie, handlowe, negocjacyjne oraz NLP. Przez prawie 10 lat pracował jako przedstawiciel handlowy i menedżer w korporacjach międzynarodowych takich jak Coca-Cola, Gilette czy CPC Amino, Knorr. Szkolenia prowadzi od 1998 r., zaczynając od zespołów sprzedażowych, którymi kierował, później jako trener w firmie szkoleniowej oraz samodzielny konsultant, freelancer. Projektował i nadzorował badania „Tajemniczy Klient". Prowadził doradztwo w zakresie zarządzania punktami sprzedaży detalicznej. Od 2007 roku prowadzi szkolenia w ramach projektów EFS dla jednostek administracji publicznej. Łącznie przeprowadził ponad 12000 godzin szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta oraz ponad 3000 godzin w obszarze zarządzania, marketingu i komunikacji. Ukończył Wyższą Szkołę Menedżerską w zakresie ,,Zarządzanie przedsiębiorstwem” oraz Główną Szkołę Handlową na kierunku ,,Marketing i zarządzanie”. Interesuje się oprogramowaniem komputerowym, systemami Linux, tworzeniem aplikacji w obiektowym języku programowania Java, tworzeniem stron internetowych w WordPress i Joomla. Pasjonuje go zwiedzanie ciekawych miejsc i polowanie na ulotne chwile w obiektywie aparatu fotograficznego.

 

Monika Bakalarska - Trener Biznesu, wykładowca z 5-letnią praktyką zawodową. Jest nauczycielem Edukacji wczesnoszkolnej, Terapeutą pedagogicznym, Rehabilitantem Ruchowym. Trenuje konkretne umiejętności i postępowania. Wszystko to robi w oparciu o własne doświadczenia jak i inspiracje do samodzielnego poszukiwania rozwiązań. Prowadzi szkolenia i kursy związane ze zwiększaniem efektywności pracy, zarządzaniem zasobami ludzkimi, relacjami między nimi oraz zarządzania czasem. Pracowała jako doświadczony Menadżer Zasobów Ludzkich HR oraz Z-ca Dyrektora w Firmie duńskiej ds. Zarządzania zakupami i i kontaktów z dostawcami. Posiada liczne doświadczenie w prowadzeniu i projektowaniu szkoleń dla firm usługowych, produkcyjnych, administracji publicznej oraz placówek oświatowych. Dotychczas przeprowadziła ponad 4650 godzin na sali szkoleniowej. Ukończyła Zachodniopomorską Szkołę Biznesu w Szczecinie na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi uzyskując tytuł zawodowy: HUMAN RESOURCES MANAGER oraz Wyższą Szkołę Bankową w Szczecinie otrzymując tytuł zawodowy: Trener biznesu. Ponadto jest absolwentką studiów psychologicznych w Szczecińskiej Szkole Wyższej Collegium Balticum. Pasjonuje się psychologią, literaturą i historią sztuki.

 

- Psycholog, Certyfikowany Trener, Psycholog Transportu. W swojej pracy szkoleniowej specjalizuje się w obszarach komunikacji interpersonalnej i asertywności, profesjonalnej obsługi klienta, efektywnej sprzedaży, sztuki negocjacji handlowych, zarządzania czasem i stresem. W zakresie rozwoju kompetencji menedżerskich specjalizuje się w obszarze budowania i zarządzania zespołem, motywowaniem pracowników oraz sporządzaniem profili kompetencyjnych pracowników. Przez 7 lat pracowała jako psycholog. W swojej 6 letniej karierze jako trener przeprowadziła ponad 7500 godzin szkoleń. Prowadzi treningi z zakresu rozwoju umiejętności osobistych, społecznych i zawodowych. Z zakresu Human Factor (Czynnika Ludzkiego) szkoli pracowników z branży lotniczej. Jako trener biznesu pracuje z szeroką grupą odbiorców, zarówno z klientami indywidualnymi, pracownikami średniego jak i wyższego szczebla firm o różnorodnym profilu. W swojej pracy ceni rzetelność i oryginalność wykorzystując autorskie metody pracy pozwalające na efektywne przyswajanie wiedzy w praktyczny sposób. Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej oraz Szkoły Trenerów Metrum w Katowicach. Jej pasją są narty, podróże, lotnictwo i motoryzacja.

 

 Joanna Sawicka-Budziak - Trener z dziewięcioletnim doświadczeniem specjalizujący się w szkoleniach sprzedażowych i menedżerskich. Coach ICF. Menedżer z ponad siedmioletnią praktyką w międzynarodowej korporacji, dzięki której nabyła umiejętność pracy zgodnie z procedurami i standardami – zarówno pracy zespołowej, jak i wysoce samodzielnej. Posiada na swoim koncie m.in. realizację szkoleń dla grup „50+” oraz osób niepełnosprawnych. Potrafi skutecznie zarządzać dużymi grupami ludzi, łatwo i bezkonfliktowo nawiązując z nimi kontakt. Bezproblemowo radzi sobie również z organizacją imprez i eventów - zarówno kameralnych, jak i kilkusetosobowych. Absolwentka Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu na wydziale Marketingu i Zarządzania.

 

Benedykt Bryłka - Trener biznesu, posiadający międzynarodowy dyplom ACCA w zakresie finansów i zarządzania. Pracował na stanowiskach kierowniczych w bankowości komercyjnej i inwestycyjnej, ubezpieczeniach finansowych i życiowych, a także w funduszach emerytalnych. Wieloletni praktyk w dziedzinie szkoleń w zakresie finansów i zarządzania. Pracuje jako starszy wykładowca akademicki. Uczestnik wielu krajowych i międzynarodowych konferencji i seminariów. W dorobku naukowym ma na koncie kilka artykułów i referatów wygłoszonych i opublikowanych (m.in. „Zarządzanie ryzykiem finansowym", „Innowacyjne instrumenty pochodne”, „Menedżerowie przyszłości”, „Zarządzanie organizacją przyszłości”, „Ceny transferowe pomiędzy podmiotami powiązanymi”, czy „Kapitał intelektualny w dobie globalizacji”).

 

 

Doradcy Klienta:

Grudzien A (www)Aleksandra Grudzień – Jako specjalistka d.s. organizacji i rozwoju sprzedaży dba o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, sporządza raporty, protokoły i zestawienia sprzedażowe, zarządza korespondencją wraz z dbałością o utrzymywanie pozytywnych relacji w kontaktach z nowymi i stałymi klientami. Absolwentka studiów inżynierskich na Politechnice Śląskiej. Miłośniczka polskich gór i narciarstwa. W wolnych chwilach spędza czas z rodziną, jeździ na rolkach i czyta dobre książki.

 

 

Kierownicy Projektów:

Kamila KoziołKamila Kozioł - Psycholog, Akredytowany Coach i dyplomowany Trener. Ceniona za bezpośredniość, otwartość i spójność. Swoimi pytaniami coachingowymi trafia w sedno, co sprawia, że Klienci „ruszają z miejsca” już na pierwszej sesji. Specjalizuje się w obszarze coachingu skierowanego głównie do kobiet, chcących zbudować swoje poczucie wartości oraz w celu wzrostu skuteczności w osiąganiu celów zawodowych i zwiększania efektywności w działaniu. Posiada certyfikat Coacha ACC ICF oraz certyfikat Extendend Disc z zakresu konsultowania potencjału pracowników oraz liczne certyfikaty ze szkoleń dotyczących pogłębiania umiejętności z zakresu coachingu. Przeprowadziła ponad 700 godzinnych sesji coachingowych oraz 250 godzin sesji doradczych. Pracując w firmie szkoleniowej jako kierownik projektów kierowała 25 osobowym zespołem rozproszonym. Posiada 6-letnie doświadczenie w roli Coacha. Absolwentka Uniwersytetu SWPS na Wydziale Psychologii o specjalizacji ,,Psychologia zarządzania”. Absolwentka studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Psychologii na kierunku “Trener umiejętności poznawczych”. Absolwentka międzynarodowych kursów coachingowych. Autorka książek o tematyce rozwojowej. W 2014 roku wydała przy współpracy z Kamilą Rowińską “Dziennik coachingowy. 365 pytań od Twojego coacha”, a w 2015 roku książkę “W poczuciu własnej wartości. Zbuduj swoją wewnętrzną siłę” przy współpracy z Anną Kosińską. Prywatnie spełnia się jako mama Aleksandry i Jakuba i jako żona Łukasza. W wolnych chwilach aktywnie spędza czas i na nowo odkrywa polskie góry.

  

Katarzyna Wolna-BelskaKatarzyna Wolna-Belska – Jest certyfikowanym Trenerem Biznesu, praktykującym Menedżerem, Coachem i Facylitatorem. Specjalizuje się we wprowadzaniu zmian w firmach przez rozwijanie kompetencji liderów i modelowanie procesów w organizacji w oparciu o wartości. Posiada certyfikaty Master Business Trainer Level Expert, Master in the Art of NLP oraz Master of Management and Marketing International Education Society. Ma na koncie ponad 5000 godzin zrealizowanych szkoleń, blisko 500 godzin w kilkunastu projektach doradczych. Swoje dwudziestoletnie doświadczenie menedżerskie wykorzystuje także jako Dyrektor Zarządzający w spółce doradczo-szkoleniowej DOSKAM, Nniepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego. Uzyskała dyplom na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, jest absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie Projektem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz ukończyła Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej. Realizowała zaawansowane projekty rozwojowe dla organizacji z branż m.in.: ubezpieczenia, administracja publiczna, telekomunikacja, energetyka, przemysł i handel. Za swoje osiągnięcie uważa rzesze zainspirowanych, zmieniających się ludzi, stałych Klientów DOSKAM. Gdy ma czas tylko dla siebie, to uwielbia … się czegoś nauczyć. Ćwiczy się w Uważności.

 

19286
Przeszkolone osoby
582
Przeszkolone organizacje
99%
Poziom satysfakcji uczestników

Login Form