K l i e n t  o c z e k u j e, że produkt przyniesie obiecywane korzyści, usługa zostanie wykonana na obiecywanym poziomie i w obiecanym czasie, ale przede wszystkim wymaga koncentracji na sobie, pełnego zorientowania na swoje potrzeby. Pracownicy, którzy uosabiają spełnianie oczekiwań Klientów przez firmę, powinni być przygotowani do pełnienia tej roli ze względu na znaczenie i konsekwencje jakości ich pracy. Rozwijaniu niezbędnych umiejętności służy cykl szkoleniowy z obszaru Sprzedaży i Obsługa Klientów, uwzględniający poza standardami, technikami sprzedaży, zasadami i regułami obsługi klienta, rozwój wysokich kompetencji interpersonalnych pracowników. Zapraszamy na szkolenia rozwijające kompetencje w tym zakresie:

  • Efektywna komunikacja
  • Kreowanie wizerunku firmy
  • Etyka w biznesie
  • Telemarketing
  • Up- i cross- selling
  • Trudne sytuacje w kontakcie z Klientem
  • Windykacja należności
  • Pozyskiwanie Klientów
  • Badanie potrzeb Klienta
  • Techniki sprzedaży
  • Język korzyści
  • Język perswazji
  • Negocjacje handlowe
  • Argumentowanie na obiekcje
  • Finalizowanie sprzedaży
  • Prospecting
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym

W zależności od celów i oczekiwanych rezultatów szkolenia, możemy je przeprowadzić w różnej formie, np. dwudniowego warsztatu lub cyklu rozwojowego, w formule blended learning albo outdoor.
Możliwości jest wiele. Więcej o formach szkolenia z tego obszaru znajdziesz »TUTAJ«

Z przyjemnością odpowiemy na każde Państwa pytanie. Zapraszamy do kontaktu.

19286
Przeszkolone osoby
582
Przeszkolone organizacje
99%
Poziom satysfakcji uczestników

Login Form