Marketerzy biorą udział w wyścigu, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami
W ramach tego obszaru przeszkoliliśmy ponad 350 osób z 317 firm. Poziom satysfakcji z uczestnictwa w szkoleniach wynosi 99,9%.
Digital marketing
Top szkolenie z tego obszaru
Wolimy dowiedzieć się z artykułu niż z reklamy.
70% konsumentów woli dowiedzieć się czegoś o firmie z artykułu niż za pośrednictwem reklamy.
Według McMurry aż 78% klientów wierzy, że firmy dostarczające odpowiedni content są zainteresowane budowaniem dobrych relacji z klientem, dlatego właśnie z nimi wolą podjąc współpracę.
Prowadzenie bloga zwiększa zwiększa liczbę pozyskiwanych leadów o 67% miesięcznie, według SocialMediaB2B.
42% klientów zanim czyta blog zanim kupi dany produkt.
Te dane potwierdzają, jak ważna jest strategia marketingowa i działania wdrożeniowe.
Najczęściej wybierane szkolenia tego obszaru:
- Copywriting, webwriting
- Pozycjonowanie SEO
- Reklama na Facebooku
- Google Ads – reklama w Google
- Strategia działań na LinkedIn
- Planowanie kampanii on-line
- Social Media
- Budowanie sieci kontaktów na LinkedIn
- Facebook w biznesi
- Content marketing w strategii digital
- Serwisy społecznościowe
- Marketing automation – jak wykorzystać w mojej branży?
Jeśli są Państwo zainteresowani jednym z powyższych szkoleń, prosimy o kontakt.