Tradycyjne techniki i strategie sprzedaży przestały być wystarczające
W ramach tego obszaru przeszkoliliśmy ponad 11 756 osób z 438 firm. Poziom satysfakcji z uczestnictwa w szkoleniach wynosi 99,7%.
Nasza oferta szkoleń z zakresu sprzedaży jest bardzo szeroka. Proponujemy Państwu szkolenia od poziomu podstawowego do zaawansowanych. Szkolenia można rozbudować o dodatkowe obszary, które wpływają na zwiększanie efektywności sprzedażowej, np. obsługa klienta, budowanie relacji czy networking. Poniżej prezentujemy najczęściej realizowane szkolenia z tego obszaru.
Sprzedaż
Top szkolenie z tego obszaru
Dziś kupujemy zupełnie inaczej niż kilka lat temu.
Tradycyjne techniki sprzedaży przestały działać. Są przestarzałe.
Przyznasz, że pomimo ciężkiej pracy ambitne cele sprzedażowe nie są osiągane.
Aż 61,4% firm nie posiada zaplanowanego procesu sprzedażowego. Pracuje przypadkowo i nieformalnie. Przez co odsetek wygranych szans w stosunku do prognozowanych w Polsce wynosi 41,9%
Według badań SiriusDecisions, członkowie zarządów czterokrotnie bardziej ceniąsobie prowadzenie rozmów na temat biznesu niż na temat produktu.
Według badań Forrester Research członkowie zarządów twierdzą, że zaledwie 24% handlowców, z którymi rozmawiają, rozumie zasady funkcjonowania ich firm, a 88% zna ich produkty.
Nawet najlepszy zespół handlowy nie odniesie sukcesu, jeśli sprzedaje niewłaściwym klientom, niewłaściwe oferty, w niewłaściwym czasie, robiąc niewłaściwe rzeczy!
Najczęściej wybierane szkolenia tego obszaru:
- Projektowanie strategii sprzedaży
- Szkoła sprzedaży 4.0
- Negocjacje poziom podstawowy
- Negocjacje poziom zaawansowan
- Networking i pozyskiwanie referencji
- Lojalny Klient – budowanie relacji
- Standardy obsługi klienta
- Storytelling w biznesie
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta
- Proces sprzedaż – techniki sprzedaży
- Efektywne pozyskiwanie leadów
Jeśli są Państwo zainteresowani jednym z powyższych szkoleń, prosimy o kontakt.