Tradycyjne techniki sprzedaży przestały działać, są przestarzałe

W ramach tego obszaru przeszkoliliśmy ponad 11 756 osób z 438 firm. Poziom satysfakcji z uczestnictwa w szkoleniu wynosi 99,7%.

Nasza oferta szkoleń z zakresu sprzedaży jest bardzo szeroka. Proponujemy Państwu szkolenia od poziomu podstawowego do zaawansowanych. Szkolenia można rozbudować o dodatkowe obszary, które wpływają na zwiększanie efektywności sprzedażowej, np. obsługa klienta, budowanie relacji czy networking. Poniżej prezentujemy najczęściej realizowane szkolenia z tego obszaru.

Sprzedaż

Dziś kupujemy zupełnie inaczej niż kilka lat temu.

Tradycyjne techniki sprzedaży przestały działać. Są przestarzałe.

Przyznasz, że pomimo ciężkiej pracy ambitne cele sprzedażowe nie są osiągane.

 61,4% firm nie posiada zaplanowanego procesu sprzedażowego. Pracuje przypadkowo i nieformalnie. Przez co odsetek wygranych szans w stosunku do prognozowanych w Polsce  wynosi 41,9%

Według badań SiriusDecisions, członkowie zarządów czterokrotnie bardziej ceniąsobie prowadzenie rozmów na temat biznesu niż na temat produktu.

Według badań Forrester Research członkowie zarządów twierdzą, że zaledwie 24% handlowców, z którymi rozmawiają, rozumie zasady funkcjonowania ich firm, a 88% zna ich produkty.

Nawet najlepszy zespół handlowy nie odniesie sukcesu, jeśli sprzedaje niewłaściwym klientom, niewłaściwe oferty, w niewłaściwym czasie, robiąc niewłaściwe rzeczy!

Najczęściej wybierane szkolenia tego obszaru:

  • Projektowanie strategii sprzedaży
  • Szkoła sprzedaży 4.0
  • Negocjacje poziom podstawowy
  • Negocjacje poziom zaawansowan
  • Networking i pozyskiwanie referencji
  • Lojalny Klient – budowanie relacji
  • Standardy obsługi klienta
  • Storytelling w biznesie
  • Trudne sytuacje w obsłudze klienta
  • Proces sprzedaż – techniki sprzedaży
  • Efektywne pozyskiwanie leadów

Jeśli są Państwo zainteresowani jednym z powyższych szkoleń, prosimy o kontakt.